انتشار کتاب در سایت آمازون
07
آگوست

انتشار کتاب در آمازون

چاپ و انتشار بین المللی کتاب در آمازون، توسط مجموعه نشر آمازون، دارای دو حالت است:
روش اول: چاپ و انتشار کتاب، با شابک آمازون
روش دوم: انتشار کتاب به روش ناشر مولف با شابک بین‌المللی (self published)
توضیحات در این بخش، به اختصار عنوان می شوند؛ برای توضیحات بیشتر، با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره ی رایگان تیم ما استفاده کنید.

مشاوره رایگان انتشار کتاب در آمازون

نویسنده کتاب، با خلق اثر، مسلما رویای شهرت و چاپ و فروش بین‌المللی کتاب را در سر می‌پروراند. بسیاری از مولفان اثر، معتقدند که بهتر است کتاب خود را در سایت‌های پر بازدید و پرخواننده منتشر کنند، تا علاوه بر شهرت، به رزومه‌ی کاری بهتر و همینطور اخذ درآمد بیشتر دست پیدا کنند. یکی از  این سایت‌های پربازدید سایت آمازون است؛ چرا که آمازون حدود ۳۰۰ میلیون مشترک در سراسر دنیا دارد. این در حالی است که انتشار کتاب در آمازون، اولین قدم برای انتشار کتاب به سراسر دنیا است.
در این حالت چاپ و انتشار کتاب در سایت آمازون، کتاب شما در ۱۷ سایت از زیرمجموعه‌های آمازون، به زبان‌های مختلف منتشر می شود و کتاب شما به دو صورت الکترونیکی (kindle) و چاپی (فیزیکی) منتشر می شود. در واقع هر دوی این حالت ها برای شما فعال می شود.
آمازون و دیگر سایت‌ها امکانات تبلیغاتی برای کتاب شما خواهند داشت که دائما می‌توانید آن‌ها را فعال کنید و با پرداخت درصدی از فروش خود به آمازون آن را فعال نگه دارید. تبلیغ، به شکل نمایه‌شدن در سایت‌ها و پروموشن‌های تبلیغاتی، به صورت پیشنهاد به مخاطبین، براساس موضوع کتاب شما.
در این روش، حدود 35 تا 65 درصد سهم فروش کتاب بسته به قیمت، موضوع کتاب و … از قیمت پشت جلد را، سایت آمازون، برای هزینه‌ی فروش، چاپ کتاب و تبلیغات کتاب شما دریافت می کند. به همین دلیل این روش برای کسانی که قصد ساخت رزومه‌ی معتبر کاری و دانشگاهی در ایران را دارند، مخصوصا برای تبدیل پایان نامه به کتاب و همچنین کتاب اولی‌ها بسیار مناسب است. این افراد از این طریق می‌توانند برای تجربه اولین کتاب خود، هزینه کمتری بپردازند. شما می‌توانید پایان‌نامه‌ی خود را با این روش به کتاب تبدیل کرده و آن را در آمازون به فروش برسانید.
از دیگر ویژگی های چاپ و انتشار در سایت آمازون و دیگر سایت ها، بر خلاف ایران، این است که روش انتشار، به شکل انتشار و چاپ بر مبنای تقاضا (on demand) و یا برحسب سفارش است.

روش دوم: انتشار کتاب به روش ناشر مولف با شابک بین‌المللی (self published)

انتشار بین المللی کتاب توسط مولف یا روش ناشر مولف (self published)
همان‌طور که توضیح داده شد، انتشار بین‌المللی توسط مجموعه‌ی نشر آمارون دارای دو حالت است:

انتشار تنها در آمازون

ناشر مولف (انتشار در آمازون و تمام فروشگاه های بین المللی کتاب)

ناشر مولف، حالت دوم از موارد انتشار کتاب می‌باشد. توضیحات در این بخش به اختصار عنوان می‌شود؛ برای توضیحات بیشتر در مورد انتشار به روش ناشر مولف، با کارشناسان مربوطه‌ی ما تماس بگیرید و از مشاوره‌ی رایگان ما برخوردار شوید.

نویسنده‌ی کتاب، با خلق اثر، مسلما رویای شهرت و فروش بین المللی کتاب را در سر می‌پروراند. بسیاری از مولفان اثر معتقدند در صورتی که کتاب خود را به ناشران بسپارند، علاوه بر هزینه‌های بالای چاپ کتاب، درصد قابل توجهی از کتاب را باید به ناشران واگذار کنند تا کتاب آنها توزیع شود و حتی گاهی علاوه بر حقوق مادی کتاب، بخشی از حقوق معنوی کتاب را هم از دست خواهند داد. روش ناشر مولف در ایران وجود ندارد؛ در ایران تنها با یک روش می‌توان کتاب را منتشر کرد و آن هم انتشار کتاب توسط یک انتشاراتی است. این روش در خارج از ایران اما روشی متداول و دارای اعتباری است. روش ناشر مولف به عنوان یکی از راهکارهای انتشار و چاپ کتاب بین‌المللی توسط مولف شناخته شده‌است و می‌تواند علاوه بر بالا بردن درصد سود حاصل از فروش کتاب بین‌المللی، امتیاز نشر کتاب را به صورت دائمی یا موقت(در صورت انتقال کتاب از سوی مولف به انتشارات بین‌المللی) برای نویسنده‌ی اثر نگه دارد.

انتشار بین‌المللی کتاب به روش ناشر مولف (شابک )

در این حالت، یک شابک برای کتاب اخذ می‌شود؛ این شابک، اثر را مشمول قانون حق مولف(copyright) می‌کند. در این حالت انتشار، کتاب شما علاوه بر سایت‌های آمازون (۱۷ سایت به زبان‌های مختلف دنیا)، در سایت‌های دیگری مانند گوگل بوک (google book)، ایبی (ebay) ، ایندی باند (indiebond) ، بارنس اند نوبل (barens & noble) و… هم منتشر می‌شود.

حالت انتشار بین‌المللی کتاب به روش ناشر مولف

کتاب شما در حالت انتشار بین‌المللی کتاب به روش ناشر مولف، به دو صورت نسخه الکترونیکی (kindle) و چاپی (فیزیکی) در سایت های مختلف منتشر می شود. در واقع، هر دوی این حالت‌ها برای کتاب شما فعال می‌شود. روش ناشر مولف، برای کسانی که قصد فروش و درآمد از کتاب خود را دارند بسیار مناسب است؛ زیرا بیشترین سهم فروش کتاب از قیمت پشت جلد در این روش، نسبت به روش اول، به مولف می‌رسد. در واقع این روش برای کسانی مناسب است که فروش بین‌المللی کتاب برایشان حائز اهمیت می‌باشد.

حتما بخوانید :  انتشار کتاب در سایت‌های بین‌المللی مثل آمازون

آمازون و دیگر سایت‌ها، تبلیغات کوتاهی برای کتاب شما خواهند داشت (نمایه شدن در سایت‌ها و پروموشن‌های تبلیغاتی و همینطور پیشنهاداتی به خوانندگان کتاب با موضوعات مشابه). از دیگر مزایای نشر و چاپ کتاب به صورت ناشر مولف، این است که مولف می‌تواند توزیع کتاب خود را به هر شکل که می‌خواهد، در اختیار داشته باشد. مولف می‌تواند کتاب را در هر کجا که خواست به صورت چاپ بین‌المللی کتاب، با این شابک، منتشر نماید. در این روش شما می‌توانید با چاپ کتاب خود در هر نمایشگاه بین‌الملی کتابی که می‌خواهید، شرکت کنید و کتاب خود را به فروش برسانید.

چاپ و نشر بین المللی کتاب به صورت ناشر مولف می‌تواند به صاحب اثر این امکان را بدهد که در صورت استقبال از اثر، حق نشر کتاب یا امتیاز نشر آن را به ناشر بزرگی در ازای مبلغی بالا انتقال دهد و یا حتی امکان فروش آن به چند انتشاراتی را به صورت همزمان داشته‌ باشد.

ویژگی دیگر این روش، این است که کتاب‌های منتشر شده‌ی شما، در هر سایتی (آمازون، گوگل بوک و…) به حساب آمازون و حساب کاربری که توسط ما برای شما در آمازون ساخته می‌شود وصل خواهد شد و مبلغ فروش هر سایت، در حساب کاربری آمازون شما نمایش داده می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های انتشار در سایت آمازون و دیگر سایت‌های فروش بین‌المللی کتاب، این است که روش انتشار به شکل انتشار و چاپ بر مبنای تقاضا (on demand) و یا برحسب سفارش است.

در واقع چاپ کتاب بر مبنای تقاضا است، یعنی هرگاه تقاضایی برای خرید کتاب وجود داشته باشد، آنگاه کار چاپ انجام می شود. مشتری هر زمان درخواست خرید کتاب را ثبت کند، کتاب از سایت مربوطه به نزدیک‌ترین چاپخانه‌ی محل سکونت مشتری، به صورت آنلاین ارسال می شود و چاپخانه کتاب را طبق جلد مربوطه چاپ و صحافی می کند و به دست مشتری می رساند. این روش برای فروش بین‌المللی کتاب روشی بسیار مناسب است، زیرا مناطق بسیار گسترده‌ای را پوشش خواهد داد و همینطور مولف مجبور به پرداخت هزینه‌ی بالا برای چاپ تعدادی کتاب نمی شود.

از دیگر مزایای انتشار بین المللی کتاب به روش ناشر مولف این است که هر زمان که مولف بخواهد، می‌تواند کتاب خود را ویرایش کند (این ویرایش شامل قیمت کتاب، متن کتاب و طراحی جلد می‌باشد) و برای ویراست‌های بعدی کتاب نیاز به صرف هزینه نیست.

در واقع چاپ و نشر کتاب بر مبنای تقاضا، به این شکل است که هرگاه تقاضایی برای خرید کتاب ثبت می‌شود، آنگاه کار چاپ کتاب انجام خواهد شد؛ یعنی مشتری، هر زمان درخواست خرید کتاب را ثبت کرد، کتاب از سایت مربوطه به نزدیکترین چاپخانه‌ی محل سکونت مشتری از طریق آنلاین ارسال می‌گردد و چاپخانه، کتاب را طبق جلد مربوطه، چاپ و صحافی می‌کند و به دست مشتری می رساند.
البته باید بدانید که این کار، با بهترین روش های کدگذاری انجام می‌شود و کتاب‌های چاپ شده در آمازون، حتی امکان بازنشر از سوی چاپخانه را ندارد و تنها به تعداد سفارش آن کتاب، چاپخانه می‌تواند آن را چاپ کند.‌
این روش برای فروش بین المللی کتاب بسیار روش مناسبی است؛ زیرا مناطق بسیار گسترده‌ای را پوشش خواهد داد. شما برای فروش کتاب، در سراسر جهان، تنها با چند فروشگاه اینترنتی و چاپخانه روبرو هستید و نیازی نیست که کتاب برای رسیدن به دست مشتری، همه‌ی کشور‌ها را بپیماید. این موضوع به چند دلیل بسیار روش مناسبی است؛ اول این‌که همانند کشور ایران لازم نیست نویسنده چند نسخه از کتاب را منتشر کند تا هزینه‌های چاپ نویسنده بالاتر برود و دوم این‌که سرعت دسترسی مشتری به کتاب افزایش می‌یابد؛ چرا که سایت آمازون فایل پی دی اف کتاب رابه نزدیکترین چاپخانه محل سکونت مشتری ارسال می کند.
و سومین ویژگی آن، هزینه‌ی کمتر پستی خواهد بود؛ چرا که لازم نیست برای مثال کتاب از آمریکا به ایتالیا ارسال شود، بلکه در همان ایتالیا در نزدیکترین لوکیشن به آدرس ثبت شده‌ی مشتری چاپ و ارسال می‌شود.

فروش و انتشار کتاب در آمازون

ویژگی های انتشار کتاب در آمازون

چاپ و فروش کتاب در حساب نامحدود کیندل آمازون که کتاب‌ها در آن منتشر می شوند به شما اجازه می دهد هرچه می خواهید، از بین بیش از 2 میلیون کتاب مکتوب، هزاران کتاب صوتی و تا سه اشتراک مجله را انتخاب نمایید.
نویسندگان، کتابها و ژانرهای جدید، از رمز و رازهای عاشقانه گرفته تا علمی تخیلی و موارد دیگر را در کیندل خواهید یافت. نسخه‌ی الکترونیکی آمازون کیندل را می توان در هر دستگاهی مانند موبایل یا تبلت یا کامپیوتر مطالعه و استفاده کرد. این برنامه با قیمت 9.99 دلار در ماه در دسترس است و می‌توانید هر وقت که خواستید، آن را حذف کنید. هنگامی که شما کتاب خود را در آمازون چاپ می‌کنید و به صورت بین المللی نشر می‌دهید،‌ کتاب شما می‌تواند به دست میلیون‌ها خواننده‌ی آمازون کیندل در سراسر جهان برسد.
یکی از راه‌های معرفی کتاب به صورت بین‌المللی برای نویسندگان ایرانی، این است که برای مدت محدودی کتاب خود را به سرویس حساب نامحدود کیندل بسپارند، تا هم درآمد کافی حاصل کنند و هم کتاب خود را معرفی نمایند و بتوانند در بلندمدت، فروش خوبی داشته باشند. برای توضیح بیشتر این روش، می توانید به بخش مقالات مراجعه کنید.
حساب کیندل در حال حاضر فقط در Amazon.com برای مشتریان ایالات متحده در دسترس است. مشتریان در انگلیس، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، هند، چین، ژاپن، برزیل، مکزیک، کانادا و استرالیا می‌توانند برای داشتن حساب کیندل، در بازار محلی آمازون خود ثبت نام کنند. آمازون قصد دارد این سرویس را به کشورهای دیگر نیز گسترش دهد.برای اطلاعات بیشتر، با ما در ارتباط باشید.
………………………

انتشار کتاب در سایت های بین المللی همچون آمازون  یکی از راه‌های برجسته برای نویسندگان ایرانی است که با توجه به آن دیگر انتشار کتاب‌ها  با محدودیت‌های جغرافیایی و قوانین سنتی  مواجه نخواهد شد که از طریق مجموعه نشر آمازون  انتشار اثر‌ها در سطح جهانی تبدیل به امکانی  واقعی شده است. یکی از محبوب‌ترین راه‌ها برای انتشار کتاب، استفاده از سیستم‌های الکترونیکی انتشار کتاب مانند آمازون است.

حتما بخوانید :  خرید کتاب فیزیکی و الکترونیکی از آمازون

قطعا شما نیز با سر زدن به سایت آمازون متوجه کتاب های بیشماری شده اید که در این سایت منتشر شده اند و با این سوال مواجه می شوید که چگونه کتابمان را در آمازون منتشر کنیم؟ بدون شک انتشار کتاب در آمازون یکی فرصت ویژه برای کسانی است که می خواهند اثر خود را به کل جهان معرفی نمایند. در واقع سایت آمازون خدماتی را در اختیار کاربران قرار داده تا نویسندگان بتوانند آثار خود را در آن منتشر کرده و در تمامی دنیا شناخته شوند. با تمامی این تفاسیر انتشار اثر در سایت آمازون چندان کار ساده ای نبوده شامل مراحل متعددی می شود.

انتشار بین المللی کتاب در آمازون

پس از اتمام نوشتن کتاب، لازم است تا در سایت آمازون فرم مخصوص انتشار کتاب را در سایت جستجو کنید. سپس تمامی بخش های فرم به همراه جزئیات را پر کرده و قیمتی را برای کتاب خود تعیین کنید. البته که این تمامی اقدامی نیست که شما باید برای انتشار کتاب الکترونیکی در آمازون انجام دهید. در ادامه به طور کامل به بررسی مراحل منتشر کردن کتاب در سایت آمازون می پردازیم.

نحوه انتشار کتاب در آمازون

سایت آمازون به عنوان بزرگ‌ترین بازار آنلاین در جهان، میلیون‌ها کاربر فعال دارد و این به‌منزله فرصت بی‌نظیری برای نویسندگان است تا آثار خود را در معرض نظر عمومی قرار دهند. و از آن کسب درآمد کنند.  اما انتشار کتاب در آمازون مستلزم مراحل و فرآیندهایی است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

یکی از اولین مراحل برای انتشار کتاب در آمازون، نگارش و ویرایش اثر و ترجمه حرفه ای آن  است. نویسنده باید مطمئن شود که کتابش به خوبی نگارش شده و از لحاظ املایی و گرامری بی‌عیب و نقص است. ویرایش‌های مکرر و با دقت کمک می‌کند تا کتاب بهترین حالت خود را برای انتشار به خرج دهد.

بعد از این مرحله، نویسنده باید یک حساب کاربری در آمازون ایجاد کند و کتاب خود را به عنوان کالای جدید در آنجا ثبت کند که نشر آمازون این وظیفه را برعهده می گیرد.اطلاعات کتاب، مانند عنوان، خلاصه، و نمایش جلد کتاب باید به‌دقت وارد شود. همچنین، نویسنده باید دسته‌بندی مناسب برای کتاب انتخاب کند تا کاربران به‌راحتی آثار مشابه را پیدا کنند.

برای انتشار الکترونیکی کتاب، نویسنده باید فرمت مناسب را انتخاب کند.  همچنین باید از حقوق مالکیت معنوی کتاب مطمئن شوید تا مشکلات حقوقی در آینده به وجود نیاید.

بعد از انتشار، مارکتینگ کتاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بهترین راه برای جذب خوانندگان، تبلیغات موثر است. نویسنده می‌تواند از شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌نویسی، و پست‌های مهم در سایت‌ها و انجمن‌ها استفاده کند تا اثر خود را به مخاطبان موردنظرش معرفی کند.

نظرات خوانندگان نیز از اهمیت بالایی برخوردارند. با توجه به نظرات و بازخورد خوانندگان، می‌توانید نمایش کتاب خود را بهبود بخشید و نسخه‌های بعدی را بهتر از نسخه قبلی کنید.

انتشار کتاب الکترونیکی در آمازون
انتشار کتاب الکترونیکی در آمازون

انتشار کتاب الکترونیکی در آمازون

انتشار کتاب در آمازون دارای شرایط خاصی است. همانطور که بهتر می دانید، این سایت میلیون ها کاربر را در خود جای داده است. این بدان معناست که این پلتفرم کمک می کند تا افراد بتوانند آثار خود را در دید کاربران زیادی در اینترنت قرار داده و آن را به فروش برسانند. شاید تصور کنید که به پایان رساندن کتاب و پر کردم فرم در سایت آمازون تنها کاری است که باید برای انتشار کتاب الکترونیکی و کسب درآمد از آن انجام دهید.

کتاب شما باید از نظر گرامر و غلط املایی هیچ گونه خطا و مشکلی نداشته باشد. همچنین لازم است تا برای انتشار کتاب خود در این سایت، حتما به فرمت ها توجه کنید. از دیگر موارد مهم برای نشر کتاب در آمازون می توان به ترجمه صحیح آن اشاره کرد. بدون شک شما نمی توانید بدون ترجمه اثر خود آن را در اختیار کاربران جهانی قرار دهید.

حتما بخوانید :  چالش‌های نشر کتاب در دیگر کشورها

انتشار بین المللی کتاب در آمازون

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد، انتشار بین المللی کتاب در آمازون شامل مراحل مختلفی می شود. این مراحل عبارتند از:

1. قالب بندی کتاب

  • در مرحله قالب بندی کتاب باید موارد زیر را انجام دهید:
  • نهایی کردن کتاب: قبل از درخواست برای انتشار کتاب در آمازون، بایستی کتاب خود را به صورت نهایی از نظر گرامری، نوشتاری، املایی و ترجمه بررسی کنید. قطعا هرچه کتاب شما متن روان تری داشته باشد، مخاطب بیشتری را به خود جذب می کند. توجه داشته باشید که آمازون استانداردهایی را برای نشر کتاب دارد که در صورت عدم رعایت، درخواست انتشار کتاب را رد می کند.
  • ایجاد حساب مستقیم انتشار در سایت: برای این اقدام بایستی به سایت Kindle Direct Publishing (KDP) مراجعه کرده و روی قسمت ایجاد حساب کلیک کنید. در این بخش یک فرم در اختیار شما قرار می گیرد که باید کلیه اطلاعات شخصی خود و مربوط به کتاب را در آن درج کنید.
  • انتخاب قالب انتشار کتاب: در سایت Kindle Direct Publishing (KDP) این امکان برای شما فراهم است که دسته بندی و قالب مشخصی را برای کتاب خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که قالب انتخابی مناسب با کتاب شما باشد. به طور مثال برخی کتاب ها به طراحی جلد سنتی نیاز داشته و برخی دیگر با موضوعات معمولی تر به جلد چندان خاصی نیاز ندارند. لازم به ذکر است که درآمد شما با توجه به قالبی که انتخاب می کنید، می تواند متفاوت باشد.
انتشار کتاب در آمازون
انتشار کتاب در آمازون

2. ایجاد لیست برای کتاب

دومین مرحله برای انتشار کتاب در آمازون، ایجاد یک لیست مناسب است. برای این کار شما باید مراحل زیر را طی کنید:

  • رفتن به قفسه کتاب در حساب KDP: در این بخش شما می توانید کتاب خود را در آمازون وارد نمایید. برای این کار نیاز است تا لیست مورد نظر خود را ایجاد کرده و ویرایش هایی در آن انجام دهید. زمانی که به قفسه خود در KDP دسترسی داشتید باید طبق فرمی که انتخاب نموده اید، گزینه های + Paperback” و یا Kindle eBook را مورد انتخاب قرار دهید.
  • وارد کردن جزئیات کتاب: در این بخش کلیه اطلاعات کتاب خود را وارد می کنید. از جمله این اطلاعات می توان به نام کتاب، خلاصه از کتاب و رده سنی آن اشاره کرد. همچنین شما می توانید با انتخاب یکسری کلمه کلیدی برای کتابتان آن را طبقه بندی کنید.
  • انتخاب چاپ جلد کتاب: اگر برای جلد کتاب خود تصویری را انتخاب کرده اید، می توانید آن را در سایت بارگذاری کنید. در غیر این صورت نیز امکاناتی در سایت وجود دارد که می توانید از طریق آن به شما کمک می کند تا جلد کتاب خود را طراحی کنید.
  • بارگذاری کتاب: در این مرحله روی قسمت مرور کلیک کرده و کتاب خود را برای بارگذاری انتخاب کنید. فراموش نکنید که این کار بسته به حجم کتاب ممکن است زمان زیادی ببرد. در صورتی که کتاب الکترونیکی را بارگذاری می کنید، باید فرمت فایل را به Kindle تغییر دهید.

3.  فروش و انتشار کتاب در آمازون

  • در این بخش شما می توانید مجدد طراحی جلد و طرح کتاب خود را از حالت پیش نمایش مشاهده کنید. این مرحله آخرین فرصت برای رفع خطاهای کتاب است.
  • سپس باید قیمت کتاب را تعیین کنید. برای مشخص کردن قیمتی منصفانه و مناسب می توانید قیمت کتاب های هم حوزه خود را بررسی کنید.
  • در زمانی کاملا کتاب را بررسی کرده و از آن راضی بودید، می توانید آن را در آمازون منتشر کنید. توجه داشته باشید که 72 ساعت برای انتشار کتاب در آمازون طول می کشد.
  • پس از انتشار کتاب می توانید وارد پورتال KDP شده و فروش کتاب را مورد بررسی قرار دهید.
فروش و انتشار کتاب در آمازون
فروش و انتشار کتاب در آمازون

نکات مهم برای فروش و انتشار کتاب در آمازون

بهتر است پیش از انتشار کتاب در امازون به این نکات توجه کنید:

  • برای کتاب خود عنوانی جذاب را انتخاب کنید تا اثر شما برای همیشه در ذهن خوانندگان بماند.
  • در انتخاب دسته بندی و کلمات کلیدی دقت کنید.
  • موضوعات منحصر به فرد برای کتاب، دارای جایگاه ویژه تری هستند.
  •       Instagram: @nashreamazon
      Whatsapp: 09925108590
       Telgram: 09925108590

جمع بندی

انتشار کتاب در آمازون یک فرصت عالی برای کسانی است که می خواهند به صورت جهانی اثر خود را به دیگران معرفی کنند. در این مطلب به طور کامل مراحل نشر کتاب در آمازون و شرایط آن را شرح دادیم تا شما بتوانید با آگاهی کامل برای این کار اقدام کنید.انتشار کتاب در آمازون یکی از بهترین راه‌ها برای دستیابی به مخاطبان جهانی است. با انتشار اثر‌هایتان در این پلتفرم بزرگ، امکان دسترسی به مخاطبانی در سراسر جهان را دارید و می‌توانید خلاقیت‌ها و اندیشه‌هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.