این کتاب توسط نیما طاهری، فرشید آرام جو و الهه توشه نوشته شده با نام کارآفرینی در جوانی که خلاصه ای از کتاب رو در پایین مطالعه می کنید
بسیاری از ما می خواهیم به ثروت و موفقیت برسیم، بنابراین چه راهی بهتر برای تجربه موفقیت و ثروت در سنین پایین. کارآفرینی یکی از راه هایی است که با آن می توانیم به ثروت و موفقیت دست پیدا کنیم البته برای کارآفرین شدن به یک مجموعه ای از مهارت ها و ویژگی ها نیاز داریم که بهتر است این ویژگی ها را در سنین پایین تقویت کنید تا زودتر به موفقیت برسید. کتابی که در دست دارید حاصل تلاش 3 کارآفرین در زمینه کارآفرینی است که با تحقیق در این زمینه تمام ویژگی ها و مهارت هایی را که برای کارآفرین شدن در سنین پایین باید داشته باشید را جمع آوری کرده اند.
این کتاب امکان کارآفرینی در سنین پایین را به شما نشان می دهد و بایدها و نبایدها را به شما می آموزد تا در مسیر اشتباه قدم نگذارید. ممکن است مجبور شوید برخی از عادات خود را تغییر دهید و باورهای قدیمی خود را رها کنید. من فکر می کنم شما که در حال خواندن این کتاب هستید، علاقه مند هستید که در سنین پایین به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید و می توانید با رعایت یک سری قوانین و مقررات، مطمئن باشید که به هدفتان خواهید رسید. شما می توانید با موفقیت بزرگ به یک کارآفرین جوان تبدیل شوید. پس آستین ها را بالا بزنید و با نهایت تلاش پیش بروید شاید روزی در خانه خود از خواب بیدار شدید و زندگی را به گونه ای دیدید که قبلا آرزویش را داشتید.